piątek, 28 lutego 2014

Ćwiczę z Mel B. !

Hej Dziewczyny! Jako, że zbliża się wiosna postanowiłam zrzucić parę kilogramów, bo przez zimę trochę się ich uzbierało. Oprócz rozsądnego jedzenia postanowiłam zacząć ćwiczyć. W poszukiwaniu różnych aerobicznych filmików na youtub natrafiłam na Mel B. Może, któraś z Was również ćwiczy z tą panią? Zaczęłam od dzisiejszego poranka i muszę przyznać było ciężko. Moja kondycja naprawdę spadła, ale myślę, że systematyczność w tych ćwiczeniach pozwoli mi ją podnieść. Ćwiczenia z Mel B. są naprawdę super. Tu podsyłam filmik, dotyczący ćwiczeń całego ciała, ale są także do wyboru ćwiczenia na inne części ciała: brzuch czy pośladki. Odnośnie mojego odchudzania od jakiś 2 tygodni zaczęłam również masaże bańką chińską, ale o tym zabiegu będzie osobny post! ;)




A Wy dziewczyny jak przygotowujecie się przed nadchodzącą wiosną ??? :)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz