czwartek, 27 lutego 2014

Z serii: Filmowe nowości - Facet (nie) potrzebny od zaraz

Hej wszystkim! Jak wspominałam w pierwszym poście od czasu do czasu na moim blogu pojawią się recenzje nowości filmowych wyświetlanych w naszych polskich kinach. Jako że uwielbiam oglądać filmy, bardzo często odwiedzam kino:) Ostatnio wybrałam się z moją przyjaciółka do Multikina na polską komedię "Facet (nie) potrzebny od zaraz".




Główną bohaterką filmu jest Zosia, którą gra Katarzyna Maciąg. Poznajemy ją w chwili gdy w trakcie swojej pracy na planie filmowym w czasie burzy zostaje porażona piorunem. Od tej pory w jej życiu dzieją się dziwne rzeczy, nie tylko w aspekcie fizycznym (bardzo zabawny motyw swoją drogą, ale to zobaczycie sami) jak też psychicznym, emocjonalnym. Główna bohaterka zostaje zdradzona przez swojego narzeczonego, a jej koleżanka z liceum wychodzi za mąż. Staje przed faktem dokonanym - za 2 tygodnie ślub, a ona nie ma z kim się na nim pojawić! Przez cały film Zosi towarzyszy jej najbliższa przyjaciółka Patrycja (Joanna Kulig - wg. mnie jedna z najlepszych aktorek polskiego kina), która namawia ją aby zrobiła sobie podroż w przeszłość i dowiedziała się dlaczego każdy z jej związków nie trwał dłużej niż 2 lata? Zosia podejmuje wyzwanie i zaczyna spotykać się ze swoimi byłymi chłopakami szukając odpowiedzi na to pytanie - w końcu co ma do stracenia?! Czy uda jej się odpowiedzieć na to pytanie ... hmm zapraszam do kina abyście się sami o tym przekonali:)

Tutaj wrzucam trailer dla zainteresowanych:



Mnie film bardzo się podobał w skali od 1 do 6 otrzymuje 4,5! Co do ścieżki dźwiękowej była bardzo ciekawa i dobrze się słuchało tych kawałków:) szczególnie spodobał mi się jedn z nich - "Calling"  Paula i Karol


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz