środa, 26 lutego 2014

Z serii: Moje propozycje kulinarne ;)

Hej:) Jak wspomniałam w pierwszym poście mój blog będzie również o jedzeniu. Na pewno postaram się Wam dużo skrobać o zdrowej żywności gdyż obecnie chce zmienić swoje nawyki żywieniowe jako, że nadchodzi upragniona wiosna, a przez zimę trochę nabrało się zbędnych kilogramów, które trzeba koniecznie zrzucić. Moje 3 podstawowe zasady na ten czas to przede wszystkim picie dużej ilości wody, a po drugie nie jeść nic po 18 i najważniejsze ćwiczyć! Ruch, ruch i jeszcze raz ruch! Mam nadzieje, że uda mi się wytrwać w tym postanowieniu. Postanowiłam sobie również, że koniec z fast food' owym jedzeniem, pizzami, kebabami,  frytkami i id. Im mówię stanowcze NIE. Od dziś zaczynam więcej czasu poświęcać na przygotowywanie swoich posiłków i wzbogacać je w dużą ilość warzyw. Co jakiś czas będę Wam przedstawiała swoje śniadaniowe czy obiadowe propozycje, gdyż z kolacji rezygnuje na rzecz owocowych przekąsek! A dziś moja pierwsza propozycja obiadowa - SOCZYSTY KURCZAK W AROMATYCZNYCH ZIOŁACH!




Co nam potrzeba na porcje dla 2 osób???
  • 4 pałki z kurczaka
  • przyprawa WINIARY - Pomysł na soczystego kurczaka w aromatycznych ziołach ( ta z woreczkiem)
  • 6 średniej wielkości ziemniaków
  • 2 marchewki
  • buraki w słoiczku ;)
 Jak to zrobić?

Najpierw obieramy ziemniaki i marchewkę. Następnie gotujemy w osolonej wodzie te warzywa przez około 5-10 minut, po czym je odcedzamy. W tym samym czasie wrzucamy do miski pałki z kurczaka i posypujemy przyprawą tak jak jest to w instrukcji na opakowaniu. Następnie razem z ziemniakami i marchewką, które również posypujemy przyprawą przekładamy do woreczka i wstawiamy do piekarnika na 200 stopni, pieczemy około 60-70 minut. Gdy dobiegnie czas pieczenia wyciagamy wszystko i wykładamy na talerz. Dobrym dodatkiem do tego dania są moje ulubione buraczki:) Smacznego!



P.S. Chciałabym się jeszcze pochwalić pewnym gadżetem, który wychaczyłam dziś w Biedronce. Jest to pojemnik do przechowywania sałatek czy innego pożywienia. Razem z pojemnikem na sos oraz widelcem. Cena to bodajże około 7 zł .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz