wtorek, 4 marca 2014

Lirene PEELING ENZYMATYCZNY - złuszczenie naskórka i oczyszczenie, Peeling bez konieczności tarcia z wyciągiem z owoców

Witajcie :)

Nie wiem jak Wy, ale ja od czasu do czasu lubię zrelaksować się robiąc sobie wspólnie z moją współlokatorką spa. Zapalamy wtedy różne zapachowe świece, włączamy nastrojową muzykę i do dzieła! Nakładamy maseczki, depilujemy nogi, regulujemy brwi, malujemy paznokcie, kładziemy maski na włosy i jeszcze wiele innych!! Podczas ostatniego takiego spa, wypróbowałam nową maseczkę a właściwie peeling enzymatyczny z Lirene:) 




To obiecuje producent: Formuła peelingu oparta o aktywne działanie kwasów owocowych, skutecznie złuszcza obumarły naskórek oraz usuwa ze skóry wszelkie zanieczyszczenia. Aktywne cząsteczki zmniejszają również widoczność porów oraz pobudzają procesy odnowy komórkowej. Kremowa konsystencja peelingu jest niezwykle przyjemna i delikatna. Po zabiegu skóra jest wygładzona, pełna blasku i świeżości. Peeling enzymatyczny nie wymaga tarcia dlatego jest polecany do wszystkich typów cer. Nie wysusza i nie podrażnia skóry.


 













Składniki aktywne: arnika górska, borówka czarna, cytryna, klon srebrzysty, kokoryczka, lecytyna, papaina, pomarańcza, szyszki cyprysa, trzcina cukrowa. 

Pojemność: 10 ml
Cena: około 1,90 zł w Biedronce:)


Co ja o tym sądzę ?

Ogólnie: Produkt ten wystarczył mi na 3 użycia, czyli standardowo jak kosmetyk w saszetce. Bardzo łatwo się ją aplikuje na twarz, można bez problemu to zrobić pędzlem bądź palcami. Peeling ma konsystencje  kremową o przyjemnym zapachu i nie zawiera żadnych drobinek. Po zmyciu z twarzy czułam wyraźną różnice, skóra była dobrze oczyszczona i miałam poczucie takiej świeżości. Na szczęście też nie pojawił się efekt ściągniętej skóry którego bardzo nie lubię. Na skórze nie zauważyłam, żadnych podrażnień ani uczulenia. Niestety nie zauważyłam też zmniejszonych porów, może minimalnie ale gołym okiem ciężko było dostrzec.  





Podsumowując:

+
  • przyjemny zapach
  • dobrze się rozprowadza
  • wydajna - jedna saszetka wystarczała mi na 3 użycia 
  • rozjaśnia cerę
  • wygładza fakturę twarzy.
  • cena i dostępność
-
  • twarz przez chwilę mnie szczypała po nałożeniu
  • zwężenie porów jest prawie nie zauważalne 
Czy wrócę do tego produktu? : TAK 

Moja ocena:    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz