niedziela, 9 marca 2014

Mixa, Lekki krem nawilżający 24h przeciw błyszczeniu

Witam Wszystkich serdecznie! 
Jak Wam minął wczorajszy Dzień Kobiet?:) Dziś piękna pogoda, a ja od rana byczę się w swoim łóżku. Dlatego też postanowiłam Wam napisać jakąś recenzję. Dziś padło na Lekki krem nawilżający 24h przeciw błyszczeniu z firmy Mixa! Nie przedłużając wiele, to o tym delikwencie mowa:


To obiecuje producent:Lekki krem nawilżający 24h - przeciw błyszczeniu zawiera skuteczne składniki, aby przywracać nawilżenie i ograniczać błyszczenie w ciągu dnia dla zdrowego wyglądu skóry. To produkt idealny dla cery wrażliwej, miejscami suchej, miejscami tłustej. 
Zawartość składników aktywnych 6% - nawilżającej gliceryny
+ regulującej miedzi 
+ matującego pudru. 
Bez parabenów i bez alkoholu
 (dotyczy alkoholu etylowego)!. 
Skóra odzyskuje nawilżenie na 
cały dzień, jest zrównoważona 
i wygląda zdrowo.


Pojemność: 50 ml
Cena: ok. 20 zł, w Rossmannie
w promocji ok. 15 zł

Co ja o tym sądzę:

Krem ten zakupiłam w promocji Rossmannowej na wszystkie kosmetyki Mixa, jako że mój krem do twarzy się skończył i chciałam wypróbować coś nowego. Wzięłam go ze względu na to że mam problem z błyszczącą się buzią.


Świetne opakowanie na tzw. "klik". Bardzo dobrze i estetycznie wykonane. Przy zakupie otrzymujemy go dodatkowo w pudełku.


Jeśli chodzi o jego konsystencje, jak widać na zdjęciach pod spodem, jest to biała, kremowa konsystencja, która dosyć szybko się wchłania.  Jest bardzo lekki i naprawdę ładnie pachnie.






I komplementów było by na tyle ;/ Po pierwsze nie zapobiega błyszczeniu jak zapewnia producent. Już po kilku godzinach moja skóra zaczyna się świecić. Kolejna kwestia wydaje mi się, że mnie lekko zapycha. Myślę, że następnym razem poszukam czegoś innego.

Podsumowując:

+
  • ładnie pachnie
  • ogólnodostępny
  • dobrze rozprowadza się na twarzy
  • szybko się wchłania
  • dobrze nawilża
_

  • nie zapobiega błyszczeniu
  • czasem mam wrażenie, że mnie zapycha
  • pod makijaż się raczej nie nadaje


Czy powrócę do tego produktu?: NIE WIEM

Moja ocena:


A Wy co o nim sądzicie?

2 komentarze:

  1. Krem jest super, używam go pod podkład i sprawdza się świetnie
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://pinkglasseskaroliny.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  2. Krem jest super, używam go pod podkład i sprawdza się świetnie
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://pinkglasseskaroliny.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń