czwartek, 20 marca 2014

Tym razem się udało! :) Soraya, So Pretty! czyli ultralekki krem nawilżający!

Cześć !! 


Na wstępie muszę się trochę usprawiedliwić. Ostatnio miałam sporo na głowie, musiałam spędzić trochę czasu nad magisterką i zaniedbałam się z systematycznością na blogu;) ale dziś już nadrabiam moje zaległości! Jeśli ktoś czytał mojego bloga na pewno odnalazł recenzję Lekkiego kremu nawilżającego 24h przeciw błyszczeniu z Mixa. Jak wiecie średnio byłam z niego zadowolona, dlatego postanowiłam poszukać jakiegoś innego kremu nawilżającego. Na Dzień Kobiet będąc w Hebe na osobnym stoliczku, z dużą kartką "15zł, klienci z kartą Hebe 10 zł" rzuciły mi się w oczy kremy z firmy Soraya z serii So, Pretty! Czytając dalej instrukcje na opakowaniu, stwierdziłam, że to jest właśnie to czego szukam. Krem nawilżający i ultraleki - właśnie takiego potrzebowałam. Długo się nie zastanawiając, wzięłam jedno opakowanie. Oczywiście z racji, że posiadam kartę drogerii otrzymałam zniżkę. Testuję go już 2 tygodnie i muszę przyznać - LEPSZEGO KREMU NAWILŻAJĄCEGO NIŻ TEN JESZCZE NIE MIAŁAM !! ;) 

To właśnie o nim mowa ;)



To obiecuje producent: Ten krem to ultralekkie pielęgnacyjne muśnięcie idealne dla młodej cery. Nałożony z samego rana zapewni skórze nawilżenie i satynową gładkość , bez uczucia obciążenia, czy tłustości. Krem przyjemnie się nakłada i błyskawicznie wchłania, stanowi doskonałą bazę pod makijaż, zarówno ten dzienny jak i imprezowy. Aqua Formula: morelowy nektar – owocowy suplement dla skóry, który dostarcza jej składników nawilżających i przyjemnie wygładza powierzchnię naskórka. Sweet H2O – roślinny cukier, który zatrzymuje wodę w naskórku, chroni go przed wysuszeniem i cudownie wygładza. Olej z orzechów makadamia – doskonale regeneruje i wzmacnia barierę naskórkową. Dostarcza skórze cennych składników odżywczych, dzięki czemu poprawia jej wygląd i kondycję. 

Pojemność: 50 ml
Cena: 15 zł / 10 zł z kartą Hebe




Skład:
Aqua, Ethylhexyl, Stearate, Decyl Oleate, Macadamia Intregrifolia Seed Oil, Propylane Glycol, Sodium Polyacrylate, Nylon-10, Glycerin, Methyl Methyl Methacrylate Crosspolymer, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate. Ascorbic Acid, Citric Acid, Tocopherol Acetate, Hydrolyzed Caesalpinia Spinosa Gum, Prunus Armeniaca Fruit Extract, PEG-8, Disodium EDTA, Methylparaben,Phenoxyethanol, Melhylisothiazolinone, Parfum, Hexyl Cinnamal, Citronellol, Geraniol, Butylphenyl Melhylpropional, Linalool, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Alpha-Izomethyl Ionone, Benzyl Salicylate, Limonene, CL 15510                         
                                                                             
Co ja o tym sądzę:

Opakowanie od razu zwróciło moją uwagę. Plastikowy słoiczek w kolorze różowym z czarną pokrywką schowany jest w pudełeczku tekturowym z dosyć ciekawą szata graficzną. Szczerze mówiąc gdyby nie to opakowanie nie wiem czy bym go kupiła. Bardzo mi się podoba te "10 Sekretów Pięknej Cery" które są widoczne na opakowaniu. W tej wersji jakiej jest nie da się przejść obok niego obojętnie:D Zapach kremu jest przecudny, świeży i morelowy.







Konsystencja kremu jest bardzo lekka, dlatego tez szybko się wchłania. Myślę, że idealnie nadaje się pod makijaż, tym bardziej gdy się gdzieś śpieszymy i musimy szybko wykonać nasz make-up. Krem spełnia obietnicę producenta i bardzo dobrze nawilża, przynajmniej w moim przypadku. Osobiście stosuję go rano i wieczorem, bo takie też jest jego przeznaczenie.


 

Najważniejsze dla mnie jest jednak też to, że nie zatyka porów, dlatego można go stosować bez żadnych obaw. Jeśli chodzi o jakieś minusy, jedynie tylko wydajność mi się w tym momencie nasuwa. Mam go od 2 tygodnie, a 1/3 już wykorzystałam. Za taką cenę jednak warto pójść po następny;)




Podsumowując:  

+
  • spełnia swoją funkcję - dobrze nawilża
  • jest bardzo lekki
  • błyskawicznie się wchłania
  • nie zapchał mnie!
  • można go stosować pod makijaż
  • bardzo ładny zapach
  • cena 
  • śliczne, dziewczęce pudełeczko ;)
-
  • wydajność

Czy powrócę do tego produktu: JAK NAJBARDZIEJ TAK !!! 
Moja ocena:


                                         A Wy co o nim sądzicie???



3 komentarze:

  1. Chyba to jednak nie jest krem dla mnie, przerzuciłam się jakiś czas temu na pielęgnacje apteczną ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam sie w 100% najlepszy krem do młodej cery jaki w życiu używałam - jest idealny piekNE wygodne opakowanie, super konsystencja, bardzo dobrze sie rozprowadza i szybko wchłania. No i najważniejsze- działanie !Krem idealnie dogłębnie nawilża skore, ale nie jest zbyt ciężki, nie zapycha naprawdę świetny. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak mi się tylko skończy to na pewno pobiegnę po następne pudełko ;D

    OdpowiedzUsuń