środa, 12 marca 2014

Truskawkowe paznokcie :) Tym razem numer 164!

Witajcie!

Dziś przychodzę do Was z kolejną recenzją lakieru z firmy Wibo, seria Express Grown. Jest to lakier o numerze 164 w odcieniu czerwieni z różowymi przełamaniami. W bazie lakieru zatopione jest mnóstwo shimmera, czyli mnóstwo drobinek, które ładnie się błyszczą w świetle. Takie połączenie według mnie daje efekt truskawkowych paznokci. Zdjęcia trochę przekłamują rzeczywistość i dlatego tego efektu tutaj aż tak nie zauważamy.



Dla satysfakcjonującego mnie efektu, musiałam nałożyć trzy warstwy, jedna niestety to za mało. Lakier kosztował tyle samo co poprzednik z tej serii, czyli około 5 zł za 8,5 ml. Dzięki promocji kuponowej w Rossmannie dostałam 20% zniżki, więc ja zapłaciłam za niego trochę mniej. Jeżeli chodzi o jego fizyczne cechy: jak dla mnie za długo wysycha. Dobrze, że dziś miałam czas na to by poświęcić dłuższą chwilę moim paznokciom, w innym przypadku, nie ma sensu go nakładać. Nie zdąży Wam wyschnąć w 10 minut.Jeśli chodzi o trwałość, jeszcze sama nie sprawdziłam, ale sądzę że standardowe 3 dni sobie poradzi. 





Podsumowując, szczerze powiem nie wiem czy do niego wrócę, chyba po prostu w zakresie klasyki wolę czystą czerwień.


Chciałabym jeszcze Wam przypomnieć, że warto pytać w Rossmannie o kupony rabatowe ważne aż do sierpnia:) Ja dziś z jednego skorzystałam jak widać:)

 Na brakujący marzec możemy dostać 20% zniżki ;)

2 komentarze:

  1. Śliczny soczysty kolorek. Gratuluję wygranej w moim konkursie. http://sztukaikunszt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje bardzo:) a co do koloru, dużo lepiej to wygląda w rzeczywistości;)

    OdpowiedzUsuń