poniedziałek, 10 marca 2014

Z serii: Moje kulinarne propozycje - Makaron z wrzywami i mięsem mielonym

Ostatnio zauważyłam, że już dawno nie dodawałam postów odnośnie propozycji kulinarnych. Jak zauważyliście moje przepisy są bardzo szybkie i proste w wykonaniu oraz koszt produktów jest raczej na kieszeń studenta;) Na dzisiejszy obiad postanowiłam przygotować makaron z warzywami i mięsem mielonym. Poniżej zdjęcie, gdzie może niezbyt smakowicie wygląda ta potrawa, ale wierzcie mi jest to naprawdę dobre;)



Co potrzebujemy:

- makaron rurki - pół opakowania
- warzywa na patelnie - 300 g
- mięso mielone - 200 g
- sos do spaghetti - 1/3 słoika
- sól
- pieprz
- przyprawa do mięsa mielonego

Jak to zrobić?

1. Gotujemy makaron. Zgodnie z instrukcją na opakowaniu, najlepiej żeby był aldente
2. Na patelni podsmażamy rozdrobnione mięso mielone i doprawiamy przyprawą, po czym przekładamy do osobnej miski
3. Na patelni na której smażyliśmy mięso, podgrzewamy warzywa z dodatkiem niewielkiej ilości wody
4. Gdy makron się ugotuje, a warzywa będą nadawały się do jedzenia, łączymy wszystkie składniki (mięso, warzywa, sos i makron)
5. Wszystko dobrze mieszamy i gotowe! ;)

SMACZNEGO!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz